onsdag, november 3

för övrigt är jag i stort behov av en ny kalender

det känns lite som att när söndagen den andra januari blir måndagen den tredje och jag inte har en
kalender, så kommer allting i mitt liv som jag lyckas hålla ordning på fallera totalt. jag är inte så sugen
på att ta reda på huruvida den här teorin stämmer eller inte, därför måste en ny kalender inhandlas
snarast. har typ världens beslutsångest. man ska ju ändå ha skiten i ett år, då gäller det att hitta en man gillar.

och speaking of hemfärder och kalendrar. förhoppningsvis kommer de kommande veckorna innan
jullovet bara susa förbi. se bara på det här veckoschemat:

vecka 44: färga hår på tanter på kundkväll, göra klart och lämna in hårportfolion.
vecka 45: genomföra den omtalade photoshooten och fly till ekenäs.
vecka 46: fixa modell till färgprov och genomföra det, utvärdera photoshoot och åka hem till åland
vecka 47: hålla tal i auditoriet, tjomma med ebba von sydow i nykarleby och sen kommer joel hit.
vecka 48: presentera bilderna från photoshooten och lämna in moodboard. andas ut lite.
vecka 49: städa salongen och lämna in sista arbetet
vecka 50: pilla klart på företaget och sedan .. TA JULLOV!

Inga kommentarer: