måndag, november 29

fredag till söndag i bilder


har köpt mina första jeans på jag-vet-inte-hur-många år (!) de är svarta och inte snortighta, utan lite mer chill men ändå uppklädda.. fan, ni får se någon dag istället.


och världens mysigaste tröja som bara fanns i kvar i large, så den är jävligt.. rymlig. men fin!



joel har ju varit här (nähä, no shit?) så vi gick en liten loppisrunda och jag fyndade bland annat den här jättefina väckarklockan.
jag tänker såklart inte använda den som väckningsmetod,men den är ju fin att titta på och sånt.


pappa var på någon kyla-kurs (passar vädret helt bra tycker jag) i närheten av vasa, så henke och jag var på middag med honom och hans kollega.
sen köpte vi kiss kiss och for hem.




ny ring har jag också.. herregud jag börjar känna mig som en slösoholic nu..


för jag har dessutom köpt ett halsband. börjar få lite panik över hur det kommer gå för min ekonomi när jag ska börja köpa julklappar.
(jag älskar att köpa julklappar. dyra julklappar)


vi har haft ultimat julstämning här hemma i helgen, skyler har haft sin juldräkt på sig,


.. vi har huggit julgran

..pyntat den


.. och bakat pepparkakor!


jag kände mig lite som min mamma när jag stod och kavlade degen och mumlade "är det ingen annan än jag som vill ha pepparkakor i det här huset..."



men bra blev det! förutom den första och den sista plåten som jag.. brände


vi har lagat plättar


..med tända ljus och julmusik


i allmänhet har det bara varit en helt underbar helg. som som vanligt gått alldeles för fort.

1 kommentar:

Elin sa...

Hah, den där tröjan har jag också :) i xs dock but still!