måndag, november 22

hm,


är inte på sådant jävlar-anammas skrivahumör för tillfället som ni kanske märker. kan ha att göra med
att läget är exakt likadant som det varit en längre tid nu. jag är fortfarande trött på vasa, fortfarande
överlycklig och förkrossad om vartannat eftersom jag fortfarande är upp-över-öronen-förälskad. jag
har därför fortfarande svårt att hinna tänka så mycket annat än skola och pojkar med blonda kalufser
och fräknar på armbågarna. det som är nytt är kanske att den här terminen äntligen börjar nära sig sitt
slut, att jag, om jag bara tar mig i kragen, kan slänga ihop de sista skoluppgifterna och sedan ägna mig
fullständigt åt att älska faktumet att det precis, alldeles just, är jul. från och med nu ska jag hugga
lillajulgranar, tända ljus överallt och vira in mig i koftor hela vägen till tjugofjärde december hade jag tänkt.

dyker väl upp lite skolarbeten här under veckan som går, för innan det blir torsdag ska jag
förhoppningsvis ha pressat ur mig tillräckligt för att kunna dejta ebba von sydow på torsdagen
och sen fira lilla jul hela helgen. den här veckan får vi bilderna från photoshooten dessutom.

det är en händelsefylld vecka vi har framför oss. bäst att gå och lägga sig.

för övrigt borde jag fotografera mera.

och tänka mindre.

1 kommentar:

Madelen utan e sa...

naw, jag tänkte nog ringa dig men så fick jag saker att göra ändå. men på julen vill jag ha kokosbollar. helst såna där som man säljer med klassen!