måndag, november 15

my loves


kom på att jag bara visade en bild på min klass, och helt glömde bort att berätta vem de är och hur fina de är. so here we go.

längst uppe till vänster står vår lärare lotta. hon är bara utbildad frisör och estenom några år innan
oss, men ändå redan en finfin lärarinna. bredvid henne står asta. asta är halvrysk och helbäst. sen
kommer min partner in crime, sambo, marsvinet of my heart - henrika. brevid henne står
annika. annika älskar väldigt mycket och är en av de mest passionerade människorna jag känner.

hon står och håller om ida, som säger vartannat ord på engelska, inte har färgat håret på tio år och
nästan alltid är glad. längst ut till höger står heidi. heidi älskar att prata om sitt hår och skulle helst
se ut som jennifer aniston, fast hon egentligen själv är mycket snyggare än så.

på nedre raden från vänster står hanna och fluffar sitt hår. hanna är en av de personer jag känner
som förstår sin egen skönhet minst. det är dumt av henne, för hon är så jävla söt. bredvid henne står
evelina, som pratar så grov närpesiska att jag knappt förstod vad hon sa i början. men när hon och
emma pratar snabbt och ivrigt förstår jag fortfarande inte riktigt. men det är charmigt på sitt sätt.
mellan emma och evelina står susie och sexar loss. susie är lite av en pojke i en jävligt snygg
tjejkropp och kan av utomstående ibland uppfattas som ganska tuff. men egentligen är hon en liten
kattunge som mest av allt vill luta sig mot en och kramas. efter emma kommer pau, vår gulliga
granne som vi brukar springa och låna socker av när vi ska baka kokosbollar. (nej). jangi som
egentligen heter jannika och är utbildad massör och älskar sport står näst längst till höger brevid
sara vars hår jag förhoppningsvis fortfarande får färga till en hårportfolio nästa vecka.

that's it folks. min klass. mina fina klass.

1 kommentar:

Susie sa...

oh madde vilken fin beskrivning av mig!

förbannat cool klass dedär annars!