tisdag, november 23

jag lär mig ju aldrig av mina misstag, vilket ämne är det jag har en brist av?



på torsdag har vi ett seminarie där vi ska gå igenom en portfoliouppgift. i den här portfolion ingår att vi
ska färga, klippa och styla någons hår, sminka, styla en outfit med accessoarer, fota före och efter och
skriva noggrant steg för steg vad man har gjort och hur och varför.

och det här kommer jag på idag! förvånad anyone?

paulas diagnos var dock helt klar: "det är ju helt klart på grund av joel" påstod hon, och jag är nog beredd
att hålla med om det gör mig till en bättre högskolestuderande.

1 kommentar:

Madelen utan e sa...

jo kanske, men det här måste nog vara det största skiten jag satt mig i på länge. och jag har inte haft en susning om att jag gjort det heller. det är faktiskt rätt sällsynt!