onsdag, november 24

how to do a hairportfolio in 12 hours:

kan inte fatta det, är äntligen klar med den snabbast genomförda portfoliouppgiften jag någonsin gjort i
hela mitt liv. är i chock. måste sova så jag orkar upp imorgon och börja ny kurs, presentera portfolion,
sitta på föreläsning med ebba von sydow och sedan hämta joel från tågstationen. vilken fantastisk
morgondag som väntar. godnatt fina!

framsida. söt tjej.


indelningar och blött hår

hår on da floor

ny frilla

bestämmande av mörkhetsgrad. kom fram till att hon var en sexa.

mörkbrun färg och en jävlaranammas blekning

om nom nom

kanske världens oredigaste färgning? men det gör inget om det är så i nacken, kunden ser det ju ändå inte.. ehehehe

frän nacke

ta-daa!

2 kommentarer:

Himo sa...

dooktig bejbi! <3

Ann sa...

åh, varför kan inte jag vara din provdocka?! jag vill också få mitt hår färgat och klipp i något nytt och roligt.