söndag, oktober 16

3 STÄDER 3 DAGAR


Började helgen med ett besök hos Hanna i Göteborg. På fredagskvällen åt vi middag, tittade på Idol och pratade, pratade och pratade. 


På lördagen tittade jag in hos Emma&Malena där Hanna jobbar. Fanns så mycket fint! Bland annat alla de här söta örhängena.


Halsband med spegelberlocker.


Strumpor i fönstren.


Och, såklart, det bästa av allt - en Hanna!





 På lördagen bar det direkt vidare till Jönköping och min allra äldsta kompis. Inte åldersmässigt då, utan vänskapsmässigt. Såklart.


Där har vi gått i butiker, druckit vin, skrattat så tårarna sprutat och pratat allvar. Det är så fint att se hur ens vänner hittar rätt i livet. Solli är verkligen så rätt för sitt läraryrke. Blir lite rörd. 




Solen har bara strålat hela helgen, och jag glömde min ögonbrynspenna hemma i Borås. Resultatet ser ni här - mörkbruna ögonbryn.



Idag var det hejdå Jönne efter en fin helg, och nu sitter jag helt matt i soffan i Borås och förbereder mig för min sista vecka här... Inga kommentarer på det.

Inga kommentarer: