måndag, oktober 3

GODMORGON FRÅN STUDION


Helgen i Stockholm var för övrigt grym. Fredagen spenderades i fint sällskap med middag på Supper och sedan Berns. Det var första gången jag var till Berns och det gjorde fan ett bra första intryck. Skön mix mellan den skumma källaren och den fantastiska salongen. En riktigt bra kväll som blev ännu bättre av att vi stod på listan och kunde glida runt vart vi ville. Avslutningsvis fick jag mig en mysig sleepover hos Annika och madrassmys med Hanna på morgonkvisten. Tråkigt bara att Emma inte kunde komma med.

På lördagen hjälpte jag Elin att flytta in i sin lägenhet i Sundbyberg, fikade lite och avslutade kvällen tidigt med libanesisk takeaway, traditionell islamisk dans, kokosbollar och skavfötters. På söndagen blev det både fönstershopping och riktig shopping i form av silvertröjan från Zara som jag har på mig idag.

Nu är det snart dags för lunch. Surprise surprise blir det thai idag, som ungefär fyra gånger i veckan på Nelly. Fint.

Inga kommentarer: