onsdag, oktober 5

NELLY IN MY HEART

Idag när jag gick hem från studion kände jag för första gången hur bra jag verkligen trivs på Nelly. Hela studion är som en stor familj med sköna personligheter och ju mer man lär känna alla, desto sorgligare känns det att det snart är slut. Nu när jag varit på Nelly ett tag och börjat komma in i rutinerna kan man dessutom successivt tilldelas lite mer ansvar. Har bland annat hand om två praktikanter från en fotoskola i Göteborg just nu, vilket jag såklart älskar! Fina, fina Nellystudion!

Idag fotade jag och Emma accessoarer. Den här (jättefina!) mössan har inte kommit ut i shoppen ännu därav cencuren.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Var har du köpt din tröja? Den är skit snygg!

Madelen utan e sa...

Zara, baby! Men det finns ju jättefina varianter hos H&M också :)