torsdag, oktober 13

SISTA SVENSKA HELGEN

Den här helgen kan det nog bli rätt tyst här. Bussar iväg till en ännu av mig okänd ort med utlovat slott imorgon bitti klockan 06.50. Ska fotas underkläder på Kenza till Nelly magazine #6 och jag ska antagligen assa ljussättning, hjälpa till med småsaker och fota backstagebilder. Peppen är hög. Efter det åker jag till Göteborg för att träffa Hanna och myshänga hemma hos henne över natten. Lördagen ägnar jag åt att strosa runt i Göteborg, kolla in vad Nordstan har att erbjuda i shopping och sen blir det buss direkt till Jönköping och min allra äldsta och bästa vän Solli. Nästa år har vi förbanna tjugoårsjubileum! Det är vänskap det.

Detta blir min sista hela helg för praktiktiden. Nästa vecka åker jag och Joel hem mot Åland redan på fredagen. Magknip bigtime. Vill inte åka från Borås och Nelly!

Inga kommentarer: