onsdag, oktober 26

MALMÖGATAN

Åh om ni bara förstod hur exalterad och peppad jag känner mig just nu. Sitter och funderar på hur jag ska inreda min nya alldeles egna etta i Vasa, vilket kanske i sig inte låter mer spännande än att inreda en trea i Vasa som jag gjort tidigare. Men nu handlar det om att jag för första gången i mitt liv ska bo ensam. Jag behöver inte ta hänsyn till någon annan i hela världen när jag inreder eller bara lämnar saker framme. Vilken känsla! Ungefär såhär ser de ut, mina alldeles egna 29,5 kvm, är det inte vackert?


Är det någon byggare/inredningsarkitekt som blir förvirrad så är det nog bara för att jag ritat och plockat ihop allt i bilden själv, inget behöver således stämma. Möblerna är nog kanske lite små.. när jag tänker efter.

5 kommentarer:

Hanna sa...

haha du är allt go du! :) kul med eget!

Anonym sa...

ser mer ut att va 150 m^2 :D:D

Anonym sa...

Varför tomt på andra sidan rummet? och inte dela av sovrum och vardagsrum mer. Och vad är rektangeln? Bokhylla? Brukar man markera på lite annat sätt :P

Madelen utan e sa...

Haha, jag uppskattar ditt engagemang, men det där är bara möbler som redan finns där. Och så finns det en massa andra möbler också, så som matsalsbord och tv och annat som jag inte vet hur jag skulle symbolisera så jag struntade i det. Jävla lotto om jag lyckades göra allt rätt utom bokhyllan :D

Anonym sa...

Alright, då är jag med :) Nej jag är bara intresserad av inredning och arkitektur. Och det var nog inte bara bokhyllan som var knas men allt annat förstår man i alla fall :D