lördag, januari 23

det här med harry potter

ikväll när jag, fanny och elin hade varit på esso och shoppat gamla munkar, skulle jag och elin
tydligen se på film. efter att vi rullat omkring i hennes gigantiska säng och konstaterat att ingen av
oss kunde bli snygg på foto ikväll, ville elin se på harry potter. jag tror att jag kan vara den enda
människan alive att inte gilla hp-filmer (eller böckerna för that matter), men för elins skull gjorde
jag ett litet undantag. jag tänkte, så jävla illa kan det ju inte vara.

.. två och en halv timme, alltså en harry potter och halvblodsprinsen-film, senare - ligger elin och
sover som en stock sedan två timmar tillbaka, medan jag fortfarande är lite shaky efter min
sannerligen sjukt oväntade lip-attack när (varning för spoiler, dont read) dumbledore dog. tjöt
som en liten unge. herregud vad är det för fel på mig? jag borde sova.

1 kommentar:

Erica sa...

ÅÅÅH madde älskar HP madde älskar HP! Jag älskar dig och jag älskar Harry Potter!