lördag, januari 16

finally over

Photobucket

eftersom jag äntligen fått arbetet, som slukat mitt sociala liv (eller mitt liv över huvudtaget),
inlämnat så tänker jag spendera denna lördag med att först äta en lång frunch med müsli,
smörgås och hallonsoppa. sen tänker jag ta en lång dusch, cykla ner på stan (känner redan nu att
den där långa duschen kanske får bör till efter cykelturen i snöyra), gå runt på loppisar och leta
bruna läderväskor skor och koftor, shoppa nya underkläder, skälla lite på saunalathi och gå via
kicks och köpa världens bästa peeling av världens bästa cissi. ikväll ska jag och asta gå ut en
sväng och, om jag får bestämma, spela det där spelet där man har ett högt trätorn som man ska
plocka små bitar ur tills det faller. låter som en helt okej dag i jämförelse till hur det här veckan
såg ut pre deadline.

och jo, ett tips, börja aldrig med ett högskolearbete tre dagar innan inlämning. det tenderar
att bli aningen.. skitkasst då.

1 kommentar:

Anonym sa...

pssst, ett tips bara! yrkeshögskolan novia heter skolan ;)