fredag, januari 22

"du har fått meddelanden när du har varit offline, vill du läsa dem nu?"

elin säger:
MEN VAFAN
elin säger:
du kan ju inte bara gå offline din bögiga jävla nakenhund!
elin säger:
men vad är det för FEL på ditt internet?
elin säger:
men bröl offlinemad!
elin säger:
men offline igen
elin säger:
ditt internet är en röv
elin säger:
och att ditt internet kukar ur hela tiden då
elin säger:
har du snackat med dem om det än?
elin säger:
MEN WÄÄÄ
elin säger:
ditt internet är en hora

egentligen är elin världens gosigaste, jag lovar

2 kommentarer:

Elin sa...

hahaha, nice.. ja, med tanke på min hyssemad-mapp så förtjänar jag väl det här. I guess.

Malin sa...

Tyvärr är den nog ett av de bästa köpen jag gjort nånsin, jag använder den varje dag! :-) Men du har rätt i att jag köpte den på Tjallamalla. Såg att de fortfarande säljer en del väskor från samma märke, Maharani tror jag det heter. Kanske går att få tag på någon annanstans.