torsdag, januari 21

om alla torsdagar kunde börja såhär

Photobucket
bästa starten på en torsdag man kan ha tror jag, är att tappa upp en kokhett bad med jordgubbsbubblor

Photobucket
och tända ljus fast det redan är ljus ute eftersom man klivit upp ur sängen klockan tolv

Photobucket

Photobucket
mitt nya världens finaste halsband från bjørg fick åka av

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
till slut insåg jag att kameran kanske inte uppskattade att bada lika mycket som mig, så den fick snällt vänta utanför istället.

3 kommentarer:

lotta sa...

mmm du hade verkligen en skön torsdag. vad jag saknar att ha ett badkar att bada hett och äta choklad i. det hade jag också när jag bodde i vasa.

och den översta bilden är så fin.

Mimi sa...

Översta bilden är grymt snygg!

Madelen utan e sa...

lotta & mimi ni är nog fina :*