måndag, januari 18

det tog två timmar att hitta rätt bild till det här inlägget

Photobucket
bild

fan, vaknade nyss från en fantastisk dröm. jag bodde i ett hus på stranden i typ
sydamerika
med pappa. (försöker karma berätta för mig att mamma och pappa ska skilja sig
och pappa flytta till sydamerika? är jag a coldhearted bitch om jag vill skrika "FUCK
YEEEEEEEA"?) hur som helst så hade jag och en kille, som såg precis ut som en autentisk (icke
att blandas ihop med autistisk) kille från finström men sjukt mycket snyggare, varit och åkt typ
rollerblades på stan, och nu var vi hemma hos mig i mitt enorma ljusa rum med tunna
vita gardiner som fladdrade i vinden och en stor säng utan ben
. vi låg på mitt
golv och surfade på min macbook när pappa ropade på oss och vi gick ut på vår enorma terass
för att se vad han ville. han informerade oss om att han skulle fara till stan en sväng, och så var
han borta. vi gick på nytt in i mitt rum och hann bara över tröskeln innan vi grovhånglade mot
min ena fanérvägg. han var helt sjukt bra på att hångla den här killen ska ni veta, alltså bästa
hånglet jag någonsin haft - och det finns svårslagna kandidater att välja mellan. (okej där
uttalade jag precis mig själv till en slampa, but so be it) det enda problemet med honom var att
hans tunga var typ helt sträv, och då menar jag inte knottrig-sträv utan nästan som åttians jävla
sandpapper efter en stunds hånglande. mitt i allt ringde hans telefon och jag damp helt
vimmelkantig ner på min fantastiska stora och justerbara säng. och så vaknade jag i mitt rum
här i vasa och insåg att det kanske inte var killens tunga det var fel på, jag brände ju min på
köttgrytan jag och henke lagade till middag....

back to reality.

2 kommentarer:

erica sa...

haaaahaa, your craaazy! <3

Madelen utan e sa...

i might be, men fan vad jag vill somna ooom <3