lördag, januari 2

trouble

den här morgonen har varit den längsta på hela jävla året. dels för att jag har massor av jobb-
och skolarelaterade grejer att göra. men också dels för att jag inte alls kan blogga just nu. allt
som rör sig i mitt huvud är för privat för att diskuteras här. och jag är ju faktiskt inte speciellt
pryd, så ni kan ju tänka er nivån på det hela.

orsaken att jag har varit uppe sen halv åtta imorse är att jag är hos min mormor i östernäs och
tvångs-rehabar mig med mjölk och bullar och sånt. idag for mormor och hennes man på bröllop
till sverige, och som det släktens lilla ytliga offer jag är, var jag här i tjänst som privat makeup
artist. eftersom mormor och jag har samma hudton, samma ögonform och samma ansiktsdrag
skulle jag nästan vilja påstå att det var a piece of cake att sminka henne. trots att jag knappt hade
vaknat ännu.

nu tänker jag gå och lägga mig under täcket och självömka en stund. vill någon joina mig är
det bara att ringa.

1 kommentar:

Bobby sa...

viill prata med deej babe!