söndag, februari 14

alternativt tidsfördriv

ibland när jag vill fördriva tid, minnas en speciell tid i mitt liv, komma ihåg nåt speciellt jag sagt
eller gjort eller bara vara lite nostalgisk - så brukar jag läsa min egen blogg. typ hoppa tillbaka
två år, till förra månaden eller till sommaren, som ikväll.

den elfte juli har jag skrivit ett lite ångestladdat inlägg om en rolig snedfylla som jag just då
verkade vilja ha lite ogjord. som läget ser ut nu hade jag dock kunnat byta ut just nu mot
hoppanden på studsmattor i tolvcentimetersklackar, skrikanden i
öronen på arbetskompisar, dansanden till britney spears på indigos
dansgolv, omhållanden av sina killkompisar utanför indigo och
pussanden på dem för att visa "hur jäääävla myyycket man älskar
deeeeeehmmmmm" och däckanden med kläderna på och magen full
med fun ligh
t
ANY FUCKING TIME.

jag längtar till sommaren. den kommer bli så helvetes bra i år.

Inga kommentarer: