fredag, februari 5

kalendarium

i början av januari hade jag tänkt göra ett inlägg där jag skulle skriva "ett nytt år är lika
med en ny kalender"
, men eftersom det här nya året ju faktiskt har pågått i vad är det..
trettiosex dagar? så kanske det inte är läge att skriva så längre. ofattbart att jag faktiskt är lika
trög vad det än gäller. skoluppgifter, telefonsamtal, blogginlägg, räkningsbetalningar.. jag får
liksom ingenting gjort. och jag är nog bäst i hela världen på att lalla bort tid också. jag har
exempelvis lallat bort en hel arbetsvecka nu. det var nyss måndag och sen dess har jag inte gjort
mycket annat än att äta svingod mat, blogga, sova, gå några promenader,
städa lite, shoppa och umgåtts med min sambo - mest genom att glo på O.C
.

.. låt oss komma tillbaka till ämnet; min kalender. i år har jag en vit kalender med
ormskinnmönster och naturvita sidor
. älskar älskar älskar älskar den.

Photobucket

Photobucket

och ovan kan alltså min händelserika och eventfyllda vecka, nedklottrad med min fantastiskt
förtjusande handstil, beskådas. och ja, hälften av alla grejer står även med på nästa vecka, utifall
jag av någon anledning skulle få för mig att få dem gjorda då. men knappast.

Inga kommentarer: