måndag, februari 1

jag hade en konstig känsla i magen

så medan mina fötter tinade upp satt jag och funderade på vad fan det kunde bero på. efter en
stunds funderande och vridande insåg jag att det nog måste vara känslan av lättnad. en
inte så välbekant känsla i detta hushåll. idag lämnade jag nämligen in det allra sista
arbetet på den här helveteslistan, ett kundarbete i hudvård. it feels so goddamn good.

Photobucket

kan ni förresten se mina gamla bilder på bloggen alls? jag har en major fight med
photobucket just nu nämligen. jävla skitsida.

2 kommentarer:

sofie sa...

har man så där mkt karaktärsmönster (rynkor) i ansiktet vid 30? på riktigt?

Madelen utan e sa...

sofie, nej alltså det där är ju så himla individuellt! och min kund var över sextio - så du behöver inte vrida dig i åldersnojor :D