onsdag, februari 10

vitaminerrrrrr

Photobucket

just nu håller jag på proppar i mig vitaminer som fan. gurglar listherin, äter apelsiner, dricker
c-vitamin brustabletter, käkar grapefrukt, dricker juice och käkar chips. chipsen är väl mest för
dämpande av ångesten, hehehehe skämt åsido. nej.

Photobucket

detta vitaminproppande är en följd av mitt uppvaknade imorse. eller ja, förmiddags. när jag slog
upp ögonen vid halv tolv-tiden var inte bara huvudet tungt som bly, utan min hals gjorde ont och
näsan rann. min kropp hade inte kunnat placera den förkylning mer olägligt, eftersom jag
imorgon ska vara med på ett tjugotal bilder som kommer exponeras för hela ålands befolkning.
perfekt! peppen är hög!

Photobucket

1 kommentar:

Hon predikar lika brinnande om glädje som om sorg sa...

Jag ska ge dig ett tips, överlopps C-vitaminer försvinner ur kroppen, alltså ska du helst knarka multivitamintabletter ist för C-vitamintabletter så blir du lättare frisk :D:D:D