tisdag, februari 9

hej

Photobucket

idag i skolan stylade jag och sus en finsk rockare. det var roligt. typ. imorgon är min sista skoldag
för den här veckan. när jag gick i gymnasiet minns jag att jag en gång sa "fan, tänk om man skulle
få byta så att skolan var två dagar och helgen fem istället för tvärtom?". om sjuttonåriga madde
bara hade vetat hur tråkigt det faktiskt är. men imorgon kommer min alldeles egna finska lucia till
vasa och stannar i fyra veckor. är jag glad? är delicatobollar gott? får man
dubbelhaka om man gapar och skjuter bak hakan? är det sexigt med killar
som spelar gitarr? har jag gröna naglar? älskar henrika haasiosalo victorias secret?


mm, thought so.

1 kommentar:

bruden som sitter i ditt/vårt vardagsrum sa...

Haha "älskar henrika haasiosalo victorias secret?" sjukt klockrent!! :D