lördag, februari 20

det var nog den sista jävla gången jag gjorde en lista

jag skulle:

tvätta svart,
men satte istället på mig omaka smutsiga strumpor och for till stan
träna, men istället ojade jag mig över träningsvärk i rumpan hela dagen
färga heidis hår, men hann bara köpa färg
ringa simon, men glömde betala telefonräkningen
äta mintpuffet, men sprang istället runt på minimani och letade delicatobollar
gå till spybar ikväll, men stället är tydligen uppbokat av en privatfest

så slutligen är det enda jag kommer genomföra på min lista idag att äta pommes frites
när vår home-delivery-guy kommer med burgare och pommes om en kvart. listor suger

3 kommentarer:

Elin sa...

nej madde, listor suger inte. din förmåga att följa dem suger. :P

maestro sa...

haha spy eller sky ?

Madelen utan e sa...

hahahaha så har jag skrivit spybar :D:D:D:D:D hahaha kul, sky förstås