onsdag, februari 10

runt runt runt runt

Photobucket

henke fotade mig idag till en streetstyluppgift de har i foto. jag vet att jag ser lite överstylad ut,
och kanske lite väl sminkad för en vanlig tisdag - men så är det när man bor i en sån fashionabel
stad och är i skolan så ofta. man måste look sitt best at all times.

skämt åsido så orkar jag varken sminka mig eller fixa håret just nu, eftersom min hy är bara skit
och mitt hår likaså. torrt och fnasigt och alldeles fel på bara alla sätt och vis. dock är jag jävligt
peppad på att börja sminka mig igen när luften blir lite varmare och mindre uttorkande. (seriöst,
den här luften här är inte att skoja med. min hy har aldrig upplevt nåt värre.) därför tittar jag
just nu på sotnings- och ögonbrynstutorials. dock skulle jag behöva ha lite (mycket) nytt smink.
så det får vänta några veckor eller månader.

6 kommentarer:

Copsi sa...

JAaa!! gif bilder ^^ :D

Madelen utan e sa...

haha JAAAA, inte lika bra som dansgifen dock :D

ida sa...

hihi, det är skojigt med gif. och MADDE du har fina ben och fin och smal midja! du ser inte ut som ngn barbamamma. sådetså.

johhhi sa...

åh, du är ju så fin madde <3

Madelen utan e sa...

haha, jag tar det där som en komplimang

ida sa...

jag tyckte jag läste ngnstans om ngn barbamamma för ett tag sen.. men jag kan mycket väl ha drömt.men jag menade det jag skrev!