söndag, februari 7

min bästa kompis lenne är en fin prick

medan elin sitter och skriver ur sig alla räddande komplimanger i världen hon kan komma på
just nu, tänkte jag dela med mig av delar ur vår senaste msn-konversation. herregud, tänk om
jag hade haft svag självkänsla..

elin: jag vill ha nya ögon
elin: kan man transplantera ögon?
mad: jaha, är vi inne på det spåret ikväll? isåfall vill jag gärna haaa.. smalare ben!
mad: fanny kan jag få dina?
elin: hahahahah
elin: du skulle inte se klok ut med fannys ben
elin: typ barbapappa med tändsticksben
elin: DET DÄR LÄT JÄTTEFEL
elin: gud, jag är värdelös på att ge komplimanger
fjau: hahahahahahaha

senare

elin: det blir knas
elin: dessutom har du ju smala ben ditt miffo
mad: hahahaha jaha?
elin: eh ja
mad: du menar alltså att jag ser ut som en barbapappa med tändsticksben och som en bulldogsvalp i fejjan
mad: now i feel better about myself again

ännu senare

elin: alltså har fanny dött?
elin: MEN HALLÅÅ
elin: snart kommer ante hit, och då ska jag göra saker jag tycker om
elin: så prata med mig nu
elin: eller alltså
elin: jag tycker ju om att prata med er också

thats about it for tonight folks, haha

Inga kommentarer: