måndag, februari 22

julfest 2008



mitt dåliga humör idag blev som bortblåst när erica lade upp det här klippet från en gammal
julfest vi satte upp när vi gick på yrkes. två år sen kanske det är nu, tror jag. jag har åtminstone
mörkbrunt långt hår och lugg, och är med i precis alla jävla scener. i första scenen dansar jag i
mitten, i bsb-klippet solar jag först och så drar jag mig ut från scenen på rumpan i en ful edtd-scen.
idén med hela julfesten var alltså att göra ett snabbt stopp vid varje program på yrkesskolan, och
göra så mycket narr av dem som möjligt, klämma in lite dans och skämt - och allt detta samtidigt
som vi skulle prestera i skolan. otroligt att vi fick ihop nåt alls. kvalitén kunde såklart vara bättre,
men inte mycket att göra åt.

på tal om mörkbruna hår så ska jag färga heidis nu, ciao

Inga kommentarer: