fredag, november 20

åååååh sommaren tvåtusennio

Photobucket
en av de finare kvällarna på hela sommaren - erica fyller tjugo

Photobucket
fanny och boob var uppenbarligen lika glada som mig

Photobucket
haha sofie

Photobucket
sån jävla lycka liksom, haha

Photobucket
kan inte sluta titta på bobbys solbrillor. eller mina ögon - helt förlorade

Photobucket
menåååh skumpa med svartvinbärslikör och hallon

Photobucket
ovibovi puss puss puss

Photobucket
tuzmaestro puss puss puss

Photobucket
alltså fanny, det är lugnt, jag minns lika lite av den här bilden som du nog gör

Photobucket
samoin med den här

Photobucket
hallon med glass åts kanske lite för ofta i somras

Photobucket
erica sitter i ett myrbo för min skull, och tur var väl det för tack vare henne kom jag in på utbildningen

Photobucket
en väldigt hypad och omtalad bild

Photobucket
puss på joel

Photobucket
lite tissar i sommarnatten

Photobucket
engelska parken-armband

Photobucket

5 kommentarer:

Erica sa...

ÅÅÅÅÅHHHHH! Vad jag vill ha sommar. Vilka mysiga bilder <3

Elin sa...

men vafan. och inte är jag med någonstans. :C buhiu.

Madelen utan e sa...

erica: ååh jag vet
elin: jammee nästan alla bilder är ju från en och samma kväääll, och då var inte du med. så det är väl inte så konstigt, gullis <3

Bobby sa...

ÅÅH,så jävla lovelyy kväll,när man ser den såhär! vilka bilder haha!pussipuss

fjauuuuuu sa...

ahahahah jag avlider