torsdag, november 19

ibland

som till exempel den här torsdagkvällen, som jag trodde att endast skulle bestå av powenapande,
bildsökande till bildanalysen för nästnästa veckas estetiklektion, letande efter passande bilder till
min och henke cellulitplanch (alltså fråga inte) som ska lämnas in så småningom, och pluggande
till hårtenten. en ganska tråkig kväll that is. så hamnade jag in på den här bloggen, och nu vill
jag bara kasta bort allt gammalt från den här bloggen och göra en ny och inspirerande, fräsch och
skitsnygg blogg!!!

..men tills jag får tid till att göra nåt sånt så har det nog hunnit bli januari, så tills vidare är jag trött
på min blogg. gör väl någon slags tyst protest mot det genom att uppdatera mer sällan och..
fokusera mer på skolan. vilket ju nog är både oundvikligt och viktigt. så det känns ganska klokt.
för fy fan vad vi har inlämningsuppgifter och tenter innan jul. det ska ni ha klart för er.
högskolestudier är fan inte att leka med.

Inga kommentarer: