lördag, november 14

anne

jag är helt förälskad i anne törnroos

Photobucket

för övrigt tog jag bara en massa kakkabilder igår, inte en endaste bild jag har tittat på har tilltalat
mig ännu. antingen har jag överexponerat, missberäknat med någon lampa och fått mysko
skuggor, inte gjort mig besväret att gå dit jag skulle behövt för att få en snygg bild eller så har jag
haft helt störda inställningar och fått antingen suddiga eller mörka bilder.

fyfan vad opeppad jag bliiiir. lika bra att kasta in handduken för ikväll och lägga mig på sängen
(under min nya sänghimmel, iiih kommer bilder sen senare nångång) och planera lite maderiellt,
skriva julklappslista och plugga till hårtentan innan jag och henke far till asta och äter
mandariner och kollar film.

ha en fin lördagkväll.

Inga kommentarer: