onsdag, november 4

jävlighetens spets

idag har jag gjort färganalys på cajsabajsa. hon var så jävla söt så jag smälte lite grann. sen har
mitt internet fått för sig att sluta funka, vilket krånglar till hela processen med mailandet av
bilder till jobbet på åland. hur som helst försöker jag att inte låta detta tynga ner mig då jag
faktiskt har henkes sjukt långsamma mendock helt okej fungerande internet att snylta på nu
då hon har gått och lagt sig. dessutom fick jag högsta betyg på min färganalysuppgift (ni vet
den där som jag hetsade om för ungefär en månad sen). det känns ju förstås alltid bra
att få femmor i betyg på uppgifter man gör till skolan, men allra finast är det då det är den
första betygsatta uppgiften jag gjort sen jag började plugga på högskolan. mmhm!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig Madde! Hur går det förresten med julklappslistan? och nu hörde jag att keskuskoulu i Vasa har 150 av 380 sjuka i svininfluensa, tänk på handhygienen, o kolla upp så du får vaccin/puss mamma