tisdag, november 10

massive attack

nu drabbades jag av någon slags massiv ångestatack. vi har så jävla mycket i skolan just nu så
jag skulle vilja lägga mig i fosterställning i sängen och bli krusad på huvudet och matad med
chokladkaka samtidigt som någon mumlar "det kommer att bli okej, allting kommer att
ordna sig, ät nu".

inte nog med att jag imorgon har massage för sista gången på hudvården och inte deltog förra
kurstillfället och inte har skrivit av henkes anteckningar. dessutom har jag fortfarande loggar
att skriva, jag har en färganalysuppgift som ska lämnas in om ungefär en
vecka (gissa om jag har börjat?), jag har en faktauppsats om hårologi att
skriva, vi ska klippa och styla en kund till hårvården, göra en ansikts-
behandling på någon över trettio, kunna hårbottensmassage, kunna en
hel bok som jag ska tenta av om två veckor, skriva logg på när jag
analyserade cajsa
och jag är helt säker på att det finns ännu något som jag inte
kommer på nu.

..den där powernapen med hår och kemi på näsan känns aningen onödig nu såhär på efterhand.

Inga kommentarer: