tisdag, november 24

kippar efter luft här

börjar äntligen få mitt liv nåt så ungefärligt under kontroll. börjar känna att jag har maderiellt på
grej. (betyder att jag vet vad jag ska skriva om och hur jag ska lägga upp det ungefär) men har
två dagar kvar till deadline ännu - i can do this! eller, det verkar så åtminstone - det här blir mitt
tolfte nummer. ett år av maderiellande med andra ord. stort. dessutom har jag pluggat hårtent
ikväll och insett att väldigt mycket av det som står i boken vi har som tentamaterial är sunt
förnuft. kan ge två citat som exempel: "frisyrmedel är en växande grupp
frisörprodukter, som används i arbetet att skapa frisyrer"
och
"behandlingen kan indelas i tre moment: före, under och efter". känner
mig med andra ord rätt lugnt just nu.känner att jag äntligen kan andas lite grann igen. testar på
att göra ett blogginlägg och kanske till och med få naglarna målade och de där smulorna från
köksgolvet uppsopade. så ser man sånt här på facebook

Photobucket

och så är jag tillbaka på ruta ett. fan vad jag hatar petra.

1 kommentar:

Petra sa...

Hihi, jag älskar dig med madde!