tisdag, januari 22

BIG PIMPIN'

Efter jobbet var jag och hämtade ut det klart skummaste paketet jag nog någonsin fått postat åt mig. Kunde knappt hålla mig för skratt när jag hällde ut innehållet på köksbordet. Elvispar, ett duschmunstycke, finskt godis, ett dynvar, några modetidningar, trosor, ett ventilationslock, en t-shirt och ett försäkringskort. Helt sinnessjukt för en utomstående, kan jag tänka mig. Är knappt ens med på noterna själv, men pimpade runt lite här med mina nyanlända inredningsdetaljer samtidigt som jag tryckte i mig godiset, en halv kyckling och tre glas saft. Vilken jävla diet, orkar inte med mig själv. Har ju tänkt att jag ska börja ta bättre hand om mig själv från och med nu. Liksom lite mindre Eric Thomas-tänk och lite mer ..välmående.




(Alltså, fråga inte. Innan jag tryckte in isoleringen var det här ett hål rätt ut till gatan med några fimpar, ett tuggummi och en liten, liten fjäder.)


1 kommentar:

Anonym sa...

Förstod du vad du skulle ha den lilla vita plåtbiten till? :) Anv tuben pappa lämnade och fixa hålet mot korridoren:)