tisdag, januari 22

NU SKA VI SNACKA LITE UNDERKLÄDER

Jag förstår vad ni måste tro om det här inlägget. Därför inleder jag med att understryka en av mina viktiga ståndpunkter med den här bloggen. Jag bloggar för att det är roligt, inte för att tjäna pengar. Skulle jag vilja tjäna pengar skulle jag besvara alla som mailbombar mig med erbjudanden där jag "bara behöver skriva 300 tecken om homosexualitet i dagens samhälle" eller lägga upp en banner här. Men jag är bara en jävla schysst tjej som vill tipsa er om ett par grymma trosor.


Förvisso jobbar jag en del för Sexy by Sweden i och med att Bingo är delägare och jag sitter under samma tak som dem. Och i ärlighetens namn är ju Sexys kläder ingenting som man kanske direkt associerar med min stil. Men, vet ni, deras underkläder är faktiskt grymma. Speciellt de här trosorna. Helt allvarligt - och ungefär här kan killarna sluta läsa - jag har nog aldrig ägt ett par så bekväma trosor som passar under så mycket, är snygga på och håller tvätt efter tvätt. Ärligt. Testa.


Ah, juste, här kan man ju köpa dem såklart. Undrar om jag inte eventuellt skulle kunna fixa fram någon rabattkod någonstans ifrån också. Återkommer med update.

Inga kommentarer: