måndag, januari 7

SUG & HUNDRATRETTON

TJA gott folk, jag rörde knappt datorn under mina två veckor på Åland. Spenderade dem istället med att fundera över mitt liv och mina prioriteringar. Oftast med minst 0,7 promille i blodet, men ändock! Var på några trevliga tillställningar, grät lite, umgicks nästan uteslutande med män utan att blanda en enda kroppsvätska (förutom några flyktiga nyårskyssar med vän-män) och käkade lussebullar på Hagaslätten. Jag har konstaterat att jag under hösten mått som en jävla säck groddiga päron och att jag måste skärpa mig. Jag började i helgen med att iordningsställa mitt hem här på Zödermalm. Har numera lyxiga inredningsdetaljer så som kylskåp, skrivbord i glas, säng med ben samt matta på golvet. Kunde inte vara lyckligare. Eller jo. Men det känns bra. Väldigt bra. I veckan ska jag köpa en Nudie-mössa samt en tjugosju tums iMac, sedan ska ni få följa med in i mitt hem. Den som känner fört kan få följa med in irl också, som man säger.

Ja, annars då? Har fått en flåsande telefonstalker, skjutit en raket på mig själv, har numera Henrika som granne och har chockerande nog plockat mina ögonbryn lite mer isär. Annars är det väl som vanligt. Knegar på och sådär.

Såhär såg det ut när jag, Henrika och Jannik var på promenad ikväll. Säga vad man vill om pälsen, men varm är den.


Laters! (Lovar)

2 kommentarer:

Frida sa...

"utan att blanda en enda kroppsvätska" bwahahhaa! Roligt/tragiskt att man måste förklara sånt (för man måste ju typ det!)

Madelen utan e sa...

Haha ja det är ett jävla sjå!