söndag, januari 27

DEFINITIONEN AV LYX


Jag har alltid haft problem med att vara ensam. Kanske främst för att jag tills för ett år sedan aldrig hade bott själv utan alltid omgetts av andra människor oavsett om jag valt det själv eller inte. Senaste året har jag dock lärt mig att uppskatta egen tid. Kanske främst på grund av att jag tvingats bo själv både i Vasa och nu i Stockholm. Men också mycket på grund av mitt yrkesval och den ständiga kontakten med andra genom social media. Man är ju aldrig ensam hur ensam man än är, haha.

Vad ni ser på bilden är den totala definitionen av lyx för mig. Ett glas rött, lite plockgodis, tända doftljus från Shearer Candles, ritplattan och total avslappning. Det är i sådana här stunder som kreativiteten kommer. Nu ska jag fortsätta skissa och se om det blir något som min partner nöjer sig med. Ha en fin lördagkväll oavsett om ni sitter hemma själva eller står på ett bord på krogen och dansar. Puss!

1 kommentar:

Sofie sa...

Gillar pennföringen ;)