måndag, januari 21

HATET/KÄRLEKEN

Alltså finns det något värre/bättre än måndagsmorgnar i januari? Denna, nummer tre i ordningen, var kanske en av de värsta/bästa på länge. Vaknar "utvilad" efter en och en halv timmes skönhetssömn, ser tjock ut i precis alla kläder jag prövar, får slänga mina älskade jodphurs för att man numera ser in genom hålet fram i tån, får inte igång Katrins bil och blir stående utanför min värsta walk of shame-plats i hela Stockholm, kokar iskallt kaffe åt Moe och Petter och nu sitter jag här och fistpumpar till lite för kaosartad housemix och skrattar mansgrisigt och högt åt att Petter inte kan spara ner en bild på sin dator med namnet "byst" eftersom det "redan existerar en bild med namnet byst.jpg" på hans dator. Haha herrejävlar, vad jag älskar/hatar den här arbetsplatsen!

I eftermiddag ska jag hänga med Katrin och Shervin i ett stort kök med massa LCHF-mat. Kan inte tänka mig många bättre sätt att jobba en sådan här måndag. Inväntar den totala kollapsen med spänning.

Inga kommentarer: