onsdag, november 14

202

ibland älskar jag att vara i skolan. när man har roligt med klassen och lärarna är trevliga och jag är pigg och nyfiken på livet. idag är inte en sådan dag. när jag vaknade av en flåsade ted i örat kände jag att sängen skulle kunna vara ett skönt substitut för skolan idag. så blev det då inte. men jag fick iallafall börja dagen med en lång varm dusch och passionsfrukt, aah.

jag ringde till vikingline klockan nio, och nu har ted och jag officiellt ett jävla hotellrum på hotell kung karl i helgen! hurray. i feel good, dududududum

igår skickade jag 202 foton på framkallning och nu ska jag nog smita ner på stan och hämta ut teds och mina biljetter till helgen, och köpa ett fotoalbum. fast först ska jag skriva klart min utförliga beskrivning på examensabete, och äta luunch

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast även om man ångrar sig så är det ju inet OMÖJLIGT att gå tillbaka till blont hår. Jobbigt förstås, men ska man skita i att prova på nya grejer bara för att det blir jobbigt om det misslyckas? ;) Íngen vet ju hur resultatet blir! Och det är just det som är det fina.