onsdag, november 28

life as a brunette




det flyter på rätt bra, jag har inte ångrat att jag färgade håret brunt ännu.

snart är det en vecka sen jag fotade partypix till xit. sedan dess har det blivit en debatt i gästboken, angående om vi under-20-årare är fula och sneda, eller lite halvsöta. jag tror det var lite svårt för vissa hrm ålänningar hrm med lite nytt och fräscht. kul att läsa iallafall, och jag slängde nyss in en kommentar dit själv. gå in på xit.nu och checka in både partypixen från i fredags (kanske du finns där själv?) och the guestbook.

jag har grafiskt produktionsprov imorgon och stegring. what a nice coincidence, huh. går väl som det går med pluggandet, men det löser sig väl. jag måste få en femma eller stark fyra för att hålla min standard. vaddå pressure? nejnej.

nu ska jag knåpa på ett julkort som ska skickas runt till släkt och vänner, och sen ska jag läsa på prov till godnattsaga. nightie night

Inga kommentarer: