måndag, november 12

what to do ?



1. mohawkslingor/fjäderslingor/randiga slingor
2. brooown
3. inramat face

jag är så jävla in need att klippa mig, och jag är samtidigt så jävla sugen på att färga lite, liksom klicka dit lite liv. gillar min blonda färg men jag vill ha nåt mer (som vanligt). help me. vad är snyggast? jo, jag vet att alla tre bilder är jäävligt bra redigerade.

idag kände jag mig dissad av allt och alla. jag fick höra att jag var sned, att mitt smink var fult, och folk blev tysta när jag gick fram till dem, min egen pojkvän gjorde narr av min mössa och min lärare sparkade mig på smalbenet. jag är trött och jävligt gottsugen, även fast jag smällde i min en bärramunk idag så tänderna höll på trillade ut. undrar hur mycket socker det procentuellt är i glacyren? någon som har en förälder på ålandsbagarn måntro? don't think so.

nu ska jag släpa mitt lazy ass till frysen och dissikera den efter nåt sött och uppsvällande så jag kan träna med gott samvete imorgon på gymnastiken OCH spinningen på kvällen. hääälleluja.

6 kommentarer:

Anonym sa...

nummer 1! ^^

fjauuuuuu sa...

NUMERO YKSI !

Anonym sa...

johannas pappa jobbar på ålandsbagarn! ;p hurså haha
puuss

Madelen utan e sa...

em: haha är det sant? jag åt ju middag med honom idag :-D hohohoh då kunde jag ha frågat hur många procent socker det är i berlinermunksglasyren ;D

Anonym sa...

Alltså. Det är ju svårt, dels är ju de där bilderna redigerade så du ser helt jätteperfekt ut (jag menar inte att du är ful i verkligheten ;) utan bara att det är megaperfekt på bilderna) och då är det svårt att föreställa sig i verkligheten.

Sen så tycker jag personligen att alla ska prova att ha brunt (kastanj, choklad) hår någon gång, det är otroligt stor skillnad mot att ha ljust hår! Men det är svårt att gå tillbaka från mörkt till ljust sen om man inte gillar det...

Jag gillar alt. 1 och 2 bäst. 1:an är jag osäker på om jag skulle gilla IRL men på bilden är det snyggt. :D Sen tror jag du skulle vara assöt med mörkt hår. 3:an ser konstig ut. :p

Låååångt svar. :D:D

Anonym sa...

Svarar på din kommentar :D

Ehm, du tror inte att alla tycker att du är en typiskt blondie för att de enbart sett dig i blont hår och vant sig vid det? Jag ser dig också som en blondie, men just därför, att jag bara sett dig i blont hår. :P Det är en vanegrej. Jag har gjort många saker med mitt utseende som folk före sagt att neej det är ju inte du men sen kommit fram till att det där var ju rätt snyggt.

Ja, det tycker jag är en bra idé. :D Förresten, jag tror du skulle se ut som snövit i brunt hår. Det bara slog mig. Snövit är fint.