söndag, november 4

så var det slut på det roliga



den här helgen har jag varit lite grinig och allmänt lipis. igår var jag bakis och fettade mig med ostbågar. idag har jag varit fettis och varit ute i 20 minuter max. det mest ansträngande jag har gjort denna helg är nog att föra nåt ätbart/drickbart till munnen eller möjligtvis mina försök till sexig dans med prinsen på mariepark. herre-gud.

jag har laddat ner avsnitt 1-6 av gossipgirl och har sett det första. jag är besviken. serena är inte snygg. inte nate heller, och blair ser inte ut som jag trodde. den snyggaste är nästan chuck och han ska ju vara slirig och ful! en annan sak som jag stör mig på är det eviga nojsade i boken om jennys bröst och om hur de är så stora så hon inte kan ha normala kläder, och att det är ett problem för henne. JENNY i serien har HELT VANLIGA JÄVLA BRÖST. det var ju grejen hon stod för i boken. bruden med pattarna. stackars hon som spelar henne.

nu ska jag äta ett gigantiskt päron och fundera på meningen med livet. det är inte att supa, läsa cosmopolitan och sitta vid datorn iallafall, fick jag höra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vem har sagt att det inte är meningen med livet? det tycker jag :D haha

Madelen utan e sa...

emma: haha ja men det är ungefär det mitt liv går ut på enligt rasmus :D

Anonym sa...

hon som spelar jenny i serien är -93:a så att det kanske inte är så konstigt att hon inte har vursting pattar, det kanske var svårt att få nån som ska spela så ung att ha så stora som det står i boken :P