torsdag, mars 18

the art of getting out of bed

nu har jag legat och snoozat med mobilen - som inte ens är min - i två timmar. hade planer på
att stiga upp lite över 09, men om man (jag) måste stiga upp av en orsak som jag absolut inte
gillar så har jag en tendens att känna mig nåt så otroligt trött. nedslagen näst intill.
idag heter den där orsaken vasa streetstyle. jag är tvungen att hitta minst fem personer på
stan, ta kort på dem och vjua dem kort om vad de har på sig. världens enklaste uppgift för mig
kanske ni tänker, men hur motiverande är det att leta snygga människor i
stad som sover,
tror ni?

för övrigt blir jag mer och mer övertygad om att den där gitarren var en himla bra investering.
stängde av datorn innan klockan 01 inatt och sov nästan på direkten. det har nog inte hänt
sedan 2009 på hösten.

kom på den tredje grejen på min vår-to-do också:

1. lära mig spela gitarr
2. lägga en snygg svart ögonskugga
3. börja gymma

2 kommentarer:

Unknown sa...

men du - vasa streetstyle säger inget om att det måste vara snyggt. bara att det ska vara så som det ser ut på streetan i vasa. Kör på!

cajsa sa...

jag såg folk i stan som fotade streetstyle-pics, månne det var du/ni. hihi.