söndag, mars 7

jag tycker faktiskt att jag är ganska söt

sitter och läser sista pappersxit och tänker på vad jag har fått för feedback på maderiellt. det var ju
jävligt motigt att som retusch-nörd lämna osminkade bilder på mig själv oretuscherade och
publicera dem i en tidning som läses av flera tusen människor. men konstigt nog tycker jag - till
skillnad från i princip alla jag pratat med - att jag är rätt söt. jag är i och för sig van med att inte få
särskilt mycket feedback utan att be om det, men det enda jag hört om senaste numret är "fan
vad du såg konstig ut" "jag minns inte riktigt vad det handlade om" "det
var väl bra" "vad du såg ovanlig ut" "oj"
och "du såg inte riktigt ut som du
brukar"
. det tar ju jag självklart som milda att jag både var ful och att texten var tråkig och intetsägande.

i såna här fall är det en jävla tur att man har ett starkt självförtroende

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillade sista Maderiellt, det var en jävligt snygg ögonsminkning som jag nog ska ta inspiration av själv! Och ja, inte var du ful heller, jag tyckte också du var söt :)

ida sa...

jag tkr du var ursöt utan smink i sista xit och ursnygg med smink! jag läste vartenda ett ord, men insåg snabbt att det var för invecklat förmig för att förstå sig på. eller rättare sagt så har jag inte tålamod med sådant. du är duktig madde, sådetså!

Anna sa...

Jag tycker också att du är söt, Mad.

Anonym sa...

Du är alltid söt, nutte, och det du gör gör du alltid (oftast) så bra, så jag glömmer bort att berömma dig.Artikeln var bra OCH du är söt/mamma