torsdag, mars 18

torsdagen genom femtio millimeter

torsdag1

klafsade/pulsade/snubblade runt i stan i mina älsklingskängor,

torsdag3

var inne på indiska en sväng, och insåg hur jävla mycket jag verkligen behöver en sån här söt
liten sprayflaska. vet ni vad man gör med dem? man lägger vatten i dem och så sprayar man
sina blommor med dem! när man håller dem i handen är de i storlek med en gul lök, och
pekfingret passar precis i den där lilla öglan. hur gulliga är de inte? jag har ingen aning om vad
jag skulle ha en till, men jag måste ha en.

torsdag2

på bianco fanns de här jättejättefina naturvita tygballerinorna. skulle kunna vara fina
sommarskor att smutsa ner i parker och tassa med på stranden i sommar.

torsdag4

var in en sväng på gina tricot också. under mitt besök hann jag scanna av butiken utan vidare
intresse, snubbla i trappan och misslyckas med att ta en bild på mig själv i en spegel genom att
fumla lite vid ett bord och sedan se sjukt skyldig ut - och på så vis få en expedit att misstänksamt
börja hålla koll på mig. så jag gick.

1 kommentar:

HannaH sa...

Den där lilla sprayflaskan säljs även på Cityblommor. Fick en sådan av min syster som sommarjobbar där.