måndag, mars 29

en bra (mån)dag

mondayyyyyy

imorse när ja låg och snoozade med mobilen började den helt plötsligt låta annorlunda. bytte
liksom från elliot yamin (don't ask, det var nåt som fanns på telefonen när jag knyckte den av
henke) till john meyer. ergo, det ringde. och det var asta som kom med fantastiska nyheter.
kanske inte riktigt lika fantastiska för vår lärare i färg&permanent som låg hemma i magsjuka
- men nog för mig och mina klasskompisar som fick sovmorgon.

så jag somnade om och drömde om pojkvänner och mona. en ganska trevlig dröm faktiskt.
sedan har dagen bara blivit bättre; mitt hår är rent, jag hittade min oversizade jeansskjorta som
varit borta i flera veckor, det löper på bra med min styling-uppgift, mitt gymkort är i funktion
(!!!!!!), min hy visar tecken på förbättring efter vinterns långa satans plågsamma kyla och det
har slutat snöa. dagens soundtrack står ed harcourt för. vårigt och peppigt liksom.

Inga kommentarer: