lördag, mars 6

godmorgon mitt i dagen

jaha, inatt har jag varit vaken alldeles för länge. somnade först när det var tidigt igen,
och man var tvungen att skriva "godmorgon" när man loggade ut från msn
istället för "godnatt"
. men vad gör väl det egentligen, man lever bara en gång. och det livet
ska man väl spendera med sånt man gillar, eller hur? till frukost blev det en smörgås och en
bakelse och min sambo studsar runt med sin victorias secret-kimono och spolar i håret. ikväll ska
vi till susie q och laga sushi och dricka vin. kommer att blir fabu-fucking-lous om jag känner oss
rätt. både susie, asta, cissi och henke har ju nu för tiden helt bra kameror - så jag tror att det
kanske kommer finnas bilder trots att jag inte tar med doris ikväll.

nu måste jag hoppa i duschen, ha en fin lördagkväll allihop.

Inga kommentarer: