måndag, mars 8

måndag 16.46

blugg

mors, idag blir det lite dagboksblogg. kom precis hem från skolan och den eventuellt segaste
skoldagen i hela min högskolekarriär. förmiddagen var som en vanlig estenomdag med styling
och sminkning av varann. idag skulle vi sminka och styla håret på varann och sedan addera en
accessoar gjord av sopsäck. susie och asta gjorde mig till en docka med en sopsäcksrosett på
huvudet. lockigt hår fick jag också. efter lunch blev det dock aningen lugnare tempo ála it och
världens tråkigaste lärare. blev tre timmar facebookande och coca coladrickande för min del.
och resten av klassens.

nu hade jag tänkt vara ordentlig högskolestuderande och ta tag i diverse skolarbeten. först ska
jag bara slinka ur den här helt störda hundtandsklänningen, koka en kopp te och linda in mig i
duntäcket. hörs senare!

1 kommentar:

erica sa...

Haha, jag läste: först ska
jag bara slinka ur den här helt störda hundtandställningen.
Började fundera riktigt om du har börjat med tandställning och isf vilken konstig typ :P