onsdag, mars 24

juno

juno1

juno2

juno3

juno5

juno6

juno7

har precis sett klart juno, och skulle jag inte veta bättre så skulle jag tro att jag själv var gravid.
som grädde på moset till det sedvanliga grinandet i slutet av filmen så har jag dessutom lyckats
trycka ner både choklad, tre bullar och chipsrester ikväll. jag började fundera på vad man skulle
göra om man blev gravid nu. känns liksom inte som ett helt passligt tillfälle i livet om man säger
så. vad skulle jag göra? hoppa av skolan och flytta hem till åland för att börja jobba? göra som
min egen mamma och köpa en bondgård tillsammans med pappan och
posa i en traktor på nya
ålands förstasida?
stanna i vasa och vara super-fashion-
super-single-super-mom i en liten sunkig etta på storalånggatan? fortsätta bo ihop med henke
och joina henne på hennes och skylers promenader med barnvagn och hurtigt tjockisflås?
valmöjligheterna är många.

jävla tur kanske att jag inte är gravid ändå. och lite bull-hull har väl inget dött av, or wait.
probably.

Inga kommentarer: