tisdag, mars 9

ett fruktansvärt enkelt yet sjukt intressant test

min personlighetstyp:

jag är kreativ, handlingskraftig och snabbtänkt. duktig på många saker. tycker om att debattera och kan
vara angelägen om att få sista ordet. entusiastisk över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att
hantera vardagliga rutiner. också oftast frispåkig, uppriktig och bestämd. uppskattar att umgås med andra
och är själv ett stimulerande sällskap. har en utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och
finna logiska lösningar på problem.

karriärer som tydligen då skulle kunna passa mig:


entreprenör, jurist, psykolog, fotograf, konsult, säljare, skådespelare, ingenjör, forskare, uppfinnare,
marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalist, psykiatriker,
PR-ansvarig, designer, skribent, artist, musiker eller politiker.

DO IT YOURSELF HERE

3 kommentarer:

Hanna sa...

ja madde kanske du ska börja med politik istället ;) det som är så intressant!

Madelen utan e sa...

haha ja jag funderade på det ELLER att gå i donald trump & blondinbellas spår och bli entreprenör.

Madelen utan e sa...

haha! javisst skulle ju jag passa perfekt som kreditrådgivare :D ? undrar om testet skojar lite med mig, eftersom jag typ svarade "jag känner större lycka av att ha köpt nåt än av att veta att jag kan köpa det", eller kanske jag skulle vara en bättre rådgivare just bara FÖR ATT jag förstår mig på mina kunder? äh