måndag, oktober 8

det finns dagar

..när man har mer ork än andra. idag är det inte en sån dag. mitt hår håller på att falla sönder och jag vill ändå inte sluta använda mitt löshår, för nu känner jag mig så ful utan det. jag vill just nu helst bara hoppa av skolan och ligga hemma och vara dödligt sjuk eller nåt, i sängen. helst med ted och lite popcorn. jag vill inte bli stor.

jag vill lägga mig ner och sova länge, inte göra hemsida, projekt, framsida, uppsats, tidning eller nånting sånt, och speciellt inte innan höstlovet. förlåt men jag orkar inte mer. jag ORKAR inte.

fan vad ska man göra när man inte orkar med sitt liv? jag kommer till skolan 0800 och börjar tänka/jobba på/fixa på/planera skolarbeten, och så håller jag på tills jag går och lägger mig klockan 0100 på natten. sen stiger jag upp igen klockan 0600 och kommer till skolan 0800 och genomgår samma sak igen. hur ska man orka finnas och leva och vara om man inte har någon fritid? jag är trött.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag känner som du. har läxor upp till öronen och allt annat som vill jävlas gör det också. men snart är det höstlov! och ännu mer snart är det helg!